aNdA MeRuPaKaN pEnGuNjUnG Sy Yg kE~~


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, December 27, 2010

perginya seorang sahabat =(

merayau seorang diri kat mlk pg2 bute ne...still xpat lupekn die...
aku cube nak merasai kesakitan yg die alami time tu...

duduk kat depan selekoh yg org ckp die xcident...
tp sayang...bukan di situ saat2 terakhir die...

hope besok aku akan tahu...
n aku akan pergi ke tempat tu esok...
untuk merasakan detik2 itu...

tapi aku still berjalan tanpa arah...

klu aku adalah die time tu....kat mane aku akan pergi...
kat mana aku berada...dan ape yg akan aku akn wat....

gobee...aku betol2 terkilan ko tinggalkn kite org dengan terlalu awal...

tp ko tinggalkn kite org dengan pelbagai2 kenangan...
yg xmungkin kite org dapat lupekn...
selamanya...

dlm satu hari ne ko asyik wat aku menangis je...
malu kn aku nanes gobee...mesti ko xsuke...
tp aku memang xleh terima sgt gobee...

lantak la org lain nak ckp pe klu aku nanges...
ade aku kesah....
mean aku tol2 syg kat die...

pasne ngan sape lg aku nak lepak klu balik mlk???
ngan sape lg aku nak jd nakal???
ngan sape lg aku nak wat mcm2???
sorang dah jauh...
ko lak pergi camtu je...

pasne bosan la idup aku klu aku balik mlk...
xde la dpt layan pale2 gile ko lg...

really miss you der~~
my true friend...
xde sape yg dpt gantikn ko dlm idup kite org gobee...
 

best friend forever k gobee^_^
i hate to say but...may god bless you der...
rest in peace k...


lagu kat blog aku ne just tuk ko gobee^_^
ko suke lgu ne kn...


arggggggggg~~!!!
hate to cry...